جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

اهميت مبل راحتي در ادارات

مبلمان اداري همان ميز و صندلي هايي هستند كه در يك سيستم اداري مورد استفاده قرار ميگيرند و شكل ظاهري و ساختار آنها با مبل هاي خانگي متفاوت است. مبل راحتي در هر فضايي از سيستم اداري ميتواند مورد استفاده قرار گيرد. اتاق مديريت، اتاق كاركنان و اتاق ارباب رجوع و همچنين سالن انتظار از جمله مكان هايي هستند كه در آنها از مبل راحتي استفاده ميشود. مبل راحتي در طرح ها و مدل هاي متنوعي توليد ميشود كه متناسب با فضاي موجود ميباشد. مبل راحتي يكي از آيتم هايي به شمار ميرود كه بايد در هر اداره اي وجود داشته باشد تا پرسنل و مراجعه كنندگان بتوانند بعنوان نشيمنگاه و يا براي انجام كارهاي روزانه از آن استفاده كنند.

مبل راحتي در اداره بايد ابعاد مناسبي نسبت به فضاي موجود داشته باشد. فضاي برخي ادارات به اندازه اي نيست كه بتوان از مبل راحتي با ابعاد بزرگ را در آنها به كار برد كه در اينصورت بايد از مبل هاي راحتي با سايز كوچكتر استفاده نماييد. مبل راحتي با ابعاد بزرگ بيشتر از آنكه بتواند فضايي را براي نشستن پرسنل ايجاد كند باعث شلوغ تر شدن محيط خواهد شد. مبل راحتي با ابعاد بزرگ براي محيط هاي كوچك ميتواند جلوه ظاهري بدي را نيز بوجود آورد. شلوغ شدن و همچنين عدم تناسب ميان فضا و مبل ميتواند جلوه ظاهري بسيار بدي را ايجاد كند و فضايي شلوغ و بهم ريخته را پديد آورد.

كيفيت مبل راحتي به دليل اينكه اين دسته مبل ها همواره در معرض فشار طولاني مدت قرار دارند بايد بالا باشد. مبل راحتي مانند مبل خانگي نيست كه تنها چند ساعت در شبانه روز از آن استفاده شود بلكه روزانه ممكن است اين مدت از ۸ ساعت نيز فرار تر رود كه در صورت بي كيفيت بودن مبل ها دوام و كيفيت خود را از دست خواهند داد.

كمتر مبل راحتي در ادارات را ميتوان يافت كه در ساخت آن از سبك كلاسيك استفاده شده باشد زيرا سيستم هاي اداري از دكور مدرن برخوردار هستند كه از اين رو توليد كنندگان مبل هاي اداري تنها سبك هاي مدرن را براي ساخت آن در نظر ميگيرند. مبل راحتي مدرن ميتواند تناسب خوبي را با فضاي موجود بر قرار كرده و در مدرن به نظر رسيدن محيط نقش بسزايي را ايفا كند.

براي خريد مبل راحتي اداري اگر رنگ سازماني را براي شركت و اداره خود تعريف كرده ايد بهتر است تا مبلي را انتخاب كنيد كه با رنگ سازماني شما تناسب داشته باشد. اگر از يك رنگ سازماني تبعيت نميكنيد بهتر است تا رنگ مبل را متناسب با رنگ دكور و فضا در نظر بگيريد.

فروشگاه ديجي چوب

فروشگاه هاي زيادي وجود دارد كه ميتوانيد مبل راحتي را از آنها خريداري كنيد اما فروشگاه ديجي چوب چوب از جمله فروشگاه هايي است كه توانسته نظر مشتريان را بيش از بيش جلب نمايد. با خريد مبل راحتي از فروشگاه ديجي چوب چوب ديگر نگران تعويض مبل در كوتاه مدت نخواهيد بود زيرا مبل هاي عرضه شده در اين فروشگاه از بهترين و با كيفيت ترين متريال ها ساخته و توليد شده اند و در عين حال بسيار راحت نيز هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت فروشگاه ديجي چوب مراجعه نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.