سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خريد عمده كفش را چگونه انجام دهيم ؟

خريد عمد كفش بطور كلي توسط افرادي انجام ميشود كه در زمينه فروش كفش فعال بوده و همه مدل كفش را نيز عرضه ميكنند. كفش فروشي ها برخي كفش هاي مردانه و برخي ديگر كفش هاي زنانه را عرضه ميكنند. البته برخي ديگر نيز كفش هاي كودكانه را بفروش ميرسانند. اما اين مراكز عرضه كفش محصولات خود را از كجا تهيه ميكنند؟ اين مراكز خريد عمده كفش را از مراكزي انجام ميدهند كه جزو تامين كنندگان كفش در بازار محسوب ميشوند. خريد عمده كفش كار چندان آساني نيست و فرد بايد تجربه و مهارت خريد را داشته باشد زيرا امروزه با رقابتي شدن بازار عرضه كنندگان زيادي ورود پيدا كرده اند كه هر يك نيز ادعا ميكنند بهترين نوع كفش با بهترين كيفيت را در اختيار دارند.

خريد عمده كش ميتواند از ميان كفش هاي ايراني و همچنين خارجي انجام شود كه البته امروزه نوع تقلبي كفش هاي وارداتي نيز در بازار بسيار زياد شده است. خريد عمده كفش مستلزم شناخت از مركز پخش ميباشد. اما اگر براي خريد عمده كفش مركز معتبري را مد نظر نداريد بهتر است تا خريد خود را به صورت عجولانه و از هر فروشنده اي انجام ندهيد.

خريد عمده كفش شايد براي افرادي كه سال هاست در زمينه فروش كفش به صورت تك فروشي فعاليت ميكنند كار آساني باشد ولي مطمئنا افرادي كه سابقه چنداني در اين زمينه ندارند نخواهد توانست كفش هايي با كيفيت و قيمت مناسب را تهيه كنند.

خريد عمده كفش معمولا يا بصورت واسطه اي انجام ميشود و يا بطور مستقيم از توليد كنندگان. خريد عمده كفش بصورت واسطه اي به اين معنا است كه بايد كفش هاي مورد نظر خود را از فروشنده اي تهيه نماييد كه خود كفش ها را از توليد كننده تهيه نموده استلنگر. معمولا خريد عمده كفش از اين دسته فروشندگان ريسك خود را دارد و ممكن است نتوانيد كفش با كيفيت و در عين حال قيمت مناسب را تهيه كنيد. البته نا گفته نماند كه خريد عمده كفش واسطه اي در صورتي موفق خواهد بود كه فروشنده منصف و شناخته شده باشد. برخي فروشندگان وجود دارند كه بصورت واسطه اي اقدام به فروش عمده كفش ميكنند و از لحاظ قيمت جانب انصاف را در نظر ميگيرند.

اما خريد عمده كفش از توليد كنندگان نيز از ديگر روش هاي خريد ميباشد. خريد عمده كفش از توليد كنندگان صرفه اقتصادي را به همراه خواهد داشت اما كيفيت را در هنگام خريد بايد مد نظر قرار دهيد. خريد عمده كفش از توليد كنندگان شايد صرفه اقتصادي را در پي داشته باشد اما ممكن است كفش هايي به شما فروخته شود كه از كيفيت چندان مناسبي برخوردار نباشند پس در اين مورد نيز بايد حساسيت به خرج دهيد.

خريد عمده كفش به دليل اينكه تعداد كفش هاي خريداري شده زياد ميباشد با قيمت پايينتري انجام ميشود. البته ميزان كاهش قيمت نيز متفاوت ميباشد. برخي از فروشندگان قيمت عمده كفش را با سود احتساب سود بيشتر در نظر ميگيرند و برخي از ديگر فروشندگان كه مشتري مداري را سر لوحه كار خود قرار داده اند مانند گروه كفش كفشينه قيمت هايي بسيار منصفانه را لحاظ ميكنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.