جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

درباره باغ ويلا بيشتر بدانيد

هر فردي كه به مناطق سرسبز كه بيشتر در حاشيه شهرها واقع شده اند سفر كرده باشد به خوبي ميداند كه باغ ويلا مكان بسيار مناسبي براي اسكان موقت و گذراندن اوقات فراغت ميباشد. باغ ويلا بر خلاف ويلا با گونه هاي گياهي و درختان زيادي احاطه شده است و از فضاي سبز به مراتب بيشتري از يك ويلا برخوردار است. بيشتر افرادي كه عاشق سفر به مناطق سر سبز كشور هستند بيشتر تمايل دارند تا يك باغ ويلا را خريداري نموده و روزهايي از سال كه هوا مساعد ميشود از مزاياي آن به عنوان مكاني براي سپري كردن اوقات فراغت بهره مند شوند.  اما اگر شما هم از دسته افرادي هستيد كه به دنبال خريد باغ ويلا هستيد بايد نكاتي را مد نظر قرار دهيد.

نكات خريد باغ ويلا

يكي از نكات خريد باغ ويلا كه از نكات بسيار مهم محسوب مي شود موقعيت محلي و همچنين دسترسي آن ميباشد. بايد توجه داشته باشيد كه موقعيت محلي و دسترسي به آن ميتواند در ميزان استفاده و بهره مندي از آن تاثير داشته باشد. هر چه باغ ويلا از موقعيت محلي و دسترسي بهتري برخوردار باشد در نتيجه ميزان استفاده از آن نيز بيشتر خواهد شد. به طور مثال اگر باغ ويلا به جاده اصلي نزديك باشد مطمئنا در مدت زمان كوتاهتري به آن دسترسي خواهيد داشت. از نكات خريد باغ ويلا بحث سند و مدارك آن ميباشد. حتما اين موضوع را جدي گرفته و از خريد باغ ويلاهايي كه سند آنها مشكل دار ميباشد خودداري نماييد. برخي از سودجويان وجود دارند كه باغ ويلا با سندهاي مشكل دار  را به فروش ميرسانند كه خريدار بعد از خريد متوجه مشكلات آن شده و البته زماني متوجه خواهد شد كه ديگر دير شده است. از نكات خريد باغ ويلا بايد به سهميه آب كشاورزي اشاره كرد كه شايد بسيازي از مردم به آن توجه چنداني ندارند. عدم توجه به اين موضوع هزينه هاي زيادي را به بار خواهد آورد و بايد هزينه آب بهاي زيادي را بابت آب مصرفي كه براي آبياري باغ استفاده نموده ايد بپردازيد. درختان و گونه هاي گياهي موجود در باغ ويلا نياز به آبياري دارند كه از اين رو بايد از سهميه آب كشاورزي و يا موتور خانه برخوردار باشد.

براي خريد باغ ويلا به محيط اطراف آن توجه زيادي داشته باشيد. برخي از باغ ويلا ها در مكان هايي واقع شده اند كه اطراف آن با زمين هاي كشاورزي، دامداري و كارخانجات صنعتي احاطه شده اند كه در صورت عدم توجه مشكلات بعدي زيادي را به وجود خواهد آورد. باغ ويلا مكاني براي استراحت، آرامش و سپري كردن اوقات فراغت ميباشد كه از اين رو اگر با اين مراكز  مجاور باشد در نتيجه مزاحمت هايي براي شما ايجاد خواهد شد. از مشكلاتي كه اين موارد نام برده شده براي شما ايجاد خواهند كرد بايد به سر و صداي زياد ناشي از فعاليت و همچنين بوي نامطبوع اشاره نمود. براي خريد باغ ويلا حتما به مراكز و بنگاه هاي املاك معتبر مراجعه نموده و از خريد غير آگاهانه و همچنين افرادي كه بعنوان دلال و واسطه فعاليت ميكنند خودداري نماييد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با انديش ملك تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.