پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

كفپوش سوله چه كاربردي دارد

بتن از مصالح ساختماني است كه كاربرد آن تنها به  ساخت ستون و سقف سازه محدود نميشود.  سوله ها از جمله سازه هايي هستندكه براي اجراي كف آنها از بتن استفاده ميشود. البته ممكن است نوع بتني كه در كفپوش سوله استفاده ميشود متفاوت باشد اما به هر حال بتن مورد استفاده قرار ميگيرد. كف سوله ها به خصوص سوله هايي كه كاربري آنها صنعتي ميباشد همواره در معرض برخورد اجسام سنگين ميباشند كه به همين دليل بتن ميتواند مقاومت بسيار خوبي را از خود نشان دهند. كفپوش سوله كاري كاملا تخصصي است و نيازمند تجهيزات و ابزار آلات مختص اين كار ميباشد. در كفپوش سوله بايد نكاتي رعايت شود تا اجراي بتن به نحو احسن و با كيفيت بالا انجام شود.

نكات كفپوش سوله

از مهمترين نكات كفپوش سوله بهره مندي از افراد با سابقه و با تجربه ميباشد. كفپوش سوله يك حرفه كاملا تخصصي ميباشد كه در آن بايد از افراد با سابقه و مهارت بالا استفاده شود. افراد و مجموعه هاي ناشي و بي تجربه ممكن است با عدم آگاهي به برخي موارد منجر به ضايع شدن كار شوند. شركتي كه كفپوش سوله را بر عهده ميگيرد بايد نسبت به كار خود تعهد داشته باشد و تنها به فكر كسب سود و منفعت شخصي نباشد. استفاده از وسايل و ماشين آلات مدرن از نكات كفپوش سوله ميباشد. تجهيزات و ماشين آلات مدرن ميتواند بتن ريزي با كيفيت و بدون نقص را در پي داشته باشد. از سومين نكات كفپوش سوله مصالح مرغوب در ساخت بتن ميباشد. بتن از تركيب چندين مصالح ساختماني متفاوت تشكيل شده است و هر يك از آنها بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشند. قبل از آنكه بتن براي كفپوش سوله استفاده شود در دستگاه ميكسر مخلوط ميشود كه اين اختلاط بايد به صورت اصولي انجام شود. افرادي كه سابقه طولاني در بتن  ريزي كف سوله دارند به خوبي با اين اصول آگاهي دارند. موارد ديگري نيز در كفپوش سوله وجود دارد كه موارد ياد شده در بالا از مهمترين آنها ميباشد.

 

مزاياي كفپوش سوله

اجراي صاف و صيقلي از مزاياي كفپوش سوله ميباشد. شركت پارس اليس يكي بهترين شركت هايي مي باشد كه مي تواند شما را در زمينه انجام بهتر بتن ريزي همراهي نمايد.  كفپوش سوله سطحي كاملا صاف را به وجود مي آورد و كمتر پوششي را ميتوان يافت چنين مزيتي را ايجاد كند. كفپوش سوله بسيار مقرون بصرفه  تر از ساير پوشش ها ميباشد. كفپوش سوله سطحي قابل شستشو را بوجود مي آورد كه در صورت خاك گرفتگي ميتوان آنرا به راحتي مورد شستشو قرار داد. كفپوش سوله سطحي كاملا بهداشتي را بوجود مي آورد و در صورت كثيف شدن آن به راحتي پاك ميشود. از ديگر مزاياي كفپوش سوله، اجراي سريع آن ميباشد. ميتوان گفت هيچ پوشش ديگري وجود ندارد كه اينچنين سرعت بالايي در اجرا داشته باشد. كفپوش سوله سطحي غير لغزنده و در عين حال مقاوم را بوجود مي آورد. سطح به وجود آمده از بتن در عين زيبايي از مقاومت بسيار زيادي برخوردار است كه با برخورد اجسام سنگن به سختي آسيب ميبيند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.