پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه سيل وكيوم چيست و چه كاربردي دارد

دستگاه سيل كن براي بسته بندي انواع ظروف غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه سيل وكيوم هوا را از داخل ظرف خارج مي كند و اين كار توسط دستگاه سيل وكيوم به اين شكل انجام مي شود كه گازي را به داخل ظروف وارد مي كند كه خاصيت نگه دارندگي دارند بنابراين دستگاه سيل وكيوم مي تواند سالاد را براي مدتي به تازگي محافظت نمايد. دستگاه سيل وكيوم براي گوشت و ماهي و سبزيجات و قارچ و خشكبار و تمامي مواد غذايي استفاده مي شود. با استفاده از دستگاه سيل كن مواد غذايي كه داخل ظروف قرار دارند در فاصله كوتاهي خراب نشده و كپك نمي زنند . همچنين با استفاده از دستگاه سيل وكيوم مي توانيد مانع از بو گرفتن مواد غذايي شويد.

Image result for ‫دستگاه سیل وکیوم‬‎

مزاياي استفاده از دستگاه سيل وكيوم

استفاده از انواع دستگاه سيل كن براي ظروف خواص بسيار زيادي دارد. براي مثال براي استفاده از دستگاه سيل وكيوم مي توانيد به راحتي برروي بسته بندي مواد غذليي تاريخ توليد و انقضا را چاپ نماييد. دستگاه سيل ليوان و ظروف مي تواند براي قالب ها در اندازه هاي مختلف به كاربرده شود. يكي ديگر از خاصيت هايي كه انواع دستگاه سيل وكيوم و يا ظروف دارد اين است كه مي توانيد روند كاري دستگاه سيل كن را مانيتور نماييد. يكي ديگر از مزاياي استفاده از دستگاه سيل وكيوم اين است كه مي توانيد ميزان كشش وكيوم را درا اين دستگاه ها معين كنيد. همچنين دستگاه سيل ليوان و ساير ظروف قابليت پانچ كردن و پرس اتوماتيك را برعهده دارند و مي توان رول را تو سط دستگاه سيل كن باز و بسته نمود. شركت آراد ماشين عرضه كننده انواع دستگاه سيل وكيوم بوده و مي توانيد براي دريافت مشاوره با ما تماس بگيريد.

Related image

انواع دستگاه سيل وكيوم

خريد و فروش دستگاه سيل وكيوم مي تواند به شكل القايي و يا و حرارتي باشد. بر اساس نوع استفاده اي كه از دستگاه سيل ليوان و يا ساير ظروف مي شود مي توان از يكي از انواع دستگاه سيل وكيوم استفاده نمود. در دستگاه سيل وكيوم به شكل حرارتي المنت برقي گرما را توليد مي كند. ولي در نوع القايي دستگاه سيل ليوان و ظروف از امواج القايي براي گرم كردن و وكيوم كردن استفاده مي شود. دستگاه سيل كن حرارتي براي بسته بندي موارد مختلفي كاربرد دارد. ظروف يكبار مصرف داخل دستگاه سيل وكيوم قرار مي گيرد و دستگاه سيل وكيوم سلفون را بر روي ظرف مورد نظر چسبانده و تيغه برشي كه در دستگاه سيل وكيوم و يا ساير ظروف به كار مي رود دور تا دور ظرف را برش مي دهد. پس از اينكه دستگاه سيل وكيوم كارش براي بسته بندي به اتمام رسيد ظرف به بيرون هدايت مي شود. دستگاه سيل كن براي تعداد هاي مختلغ بسته بندي ساخته شده اند و مكانيزم كاري آن ها تاحدي از هم متفاوت مي باشد.

دستگاه سيل كن القايي نيز در مدل هاي مختلفي طراحي مي شود كه داراي تكنولوژي بروزتري نسبت به دستگاه سيل طروف حرارتي مي باشد. دستگاه سيل وكيوم كه شامل دستگاه سيل ليوان و يا دستگاه سيل وكيوم نيز مي باشد با سرعت بسيار بالايي انجام مي شود و كار سيل را بدون تماس انجام مي دهد. دستگاه سيل وكيوم كه القايي باشد از قطعات كمي تشكيل شده است و همين باعث شده است تا خرابي كمي داشته باشد و همچنين مي توان از آن با هزينه كم نگهداري به خوبي نگهداري نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.