جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خريد لاستيك را چگونه انجام دهيم ؟

لاستيك  يكي از قطعات مهم خودرو محسوب ميشود كه شركت توليد كننده تاريخ انقضايي را براي آن تعيين كرده است و بعد از گذشت اين تاريخ بايد نسبت به تعويض آن اقدام نمود. خريد لاستيك  بايد توسط مالك خودرو به صورت دوره اي انجام شود و نميتوان يك لاستيك را به صورت مادام العمر استفاده نمود. در خريد لاستيك نكاتي وجود دارد كه خريدار بايد اين نكات را مورد توجه قرار داده تا بتواند يك لاسيتك مناسب و با كيفيت را خريداري كند. براي خريد لاستيك اول از هر چيز بايد برند لاستيك را مد نظر قرار دهيد.

امروزه با نگاهي به فروشگاه هاي سراسر كشور ميتوانيد به خوبي در يابيد كه برندهاي متعددي از لاستيك بفروش ميرسند كه برخي از آنها از كيفيت به مراتب بالاتري برخوردار هستند. براي اينكه بهترين برند لاستيك را تهيه كنيد بايد از يك فروشنده معتبر مانند فروشگاه تاير ايرانيان اطلاعات كافي را كسب كنيد. براي خريد لاستيك به تاريخ انقضاي آن توجه كنيد. تاريخ انقضا از نكات خريد لاستيك محسوب ميشود و بايد لاستيكي را تهيه كنيد كه به تازگي توليد شده و زمان زيادي به تاريخ انقضاي آن باقي مانده باشد. سايز مناسب از نكات خريد لاستيك ميباشد. لاستيك بايد از لحاظ سايز و ابعاد متناسب با خودرو باشد. به كار بردن لاستيك هايي كه سايز مناسبي ندارند ميتواند مشكلاتي را براي خودرو به وجود آورد از اين رو بايد با مشاوره اي كه با فروشنده انجام ميدهد اطلاعاتي را نسبت به لاستيكي كه براي خودروي شما مناسب ميباشد را كسب نماييد.

خريد لاستيك را به صورت غير حضوري نيز ميتوانيد انجام دهيد. فروشگاه تاير ايرانيان امكان خريد لاستيك به صورت غير حضوري را نيز براي مشتريان فراهم نموده است و خريدار به راحتي ميتواند لاستيك مد نظر خود را از وب سايت فروشگاه و يا بصورت تلفني سفارش داده تا در كوتاه ترين زمان ممكن ارسال شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.